Translate

piątek, 7 grudnia 2012

Apology

To my ray of sunshine,
you're the only thing that gets me by,
and when I think of you,
I know in my heart that I never tried from the start

These feelings I have for you,
will never fade away
I just can't be without you
So this is the day, you'll hear me say

I was wrong, all along.
Now I'm tryin' to change
and I'm finally starting to see
It's my fault
That you're gone
and this is my apology.

I remember the first time,
that I looked into your eyes
I couldn't believe you were mine
now I'm empty inside,
how could I leave you behind?

These feelings I have for you,
will never fade away
I just can't be without you
Now I realize that I wasn't right

Now I know, how things should be
I'll do anything,
you mean everything to me.
Please give me one more chance
to be with you again

I was wrong.
Now I'm tryin' to say
That I'm sorry,
can you forgive me?
It's my fault
That you're gone
and this is my apology.

To my ray of sunshine, this is my apology.


Piosenka, którą znalazłam będąc jeszcze w gimnazjum. I tak też brzmi, gimnazjalnie, trochę wstyd się przyznać, że coś takiego mi się podobało i podoba. Ale ten tekst. Włączyłam to przez przypadek, wsłuchałam w tekst i natychmiast pomyślałam o Tobie. Fragmenty tego tekstu są tak idealne... chociaż większość, jeśli miałaby się wydobyć z czyichś ust to Twoich, nie moich. Ale nikt tego nie powie. A już zwłaszcza nie Ty. Ciągle tęsknie, ciągle boli. Są takie momenty, że gdybyś nagle stanął w moich drzwiach to rzuciłabym Ci się na szyję. I są momenty, gdy mam nadzieję, że jeszcze się odezwiesz. I są momenty, gdy jestem na siebie zła, że zrezygnowałam z dalszej walki, chociaż wiem, że nie było o co, że nie chciałeś. I powtarzam to sobie, że przecież nie chciałeś, bo gdybyś chciał, gdyby Ci zależało...
Cały czas się o ciebie martwię.Gdy słyszę o jakimś wypadku, jesteś pierwszą osobą, o której myślę bo boję się, że to Tobie coś się stało. To też mnie boli. Że kiedyś coś może ci się stać, a ja nawet nie będę o tym wiedziała. Kurwa. Nie wierzę, że się zakochałam, tak szybko, w ułamku sekundy, że ktoś jednak był idealny, lub tak bardzo ideałowi bliski. 
A teraz ciągle próbuję pozbawić się emocji i uczuć. Nie chcę ich, nie chcę z nich więcej korzystać, nie chcę ich czuć. Nie chce iść do przodu bez Ciebie, chcę ciebie, chcę to coś dziwnego co między nami było, co sprawiało, że czekałam z niecierpliwością na każdy kolejny dzień, że wszystko miało znaczenie, każda godzina zajęć na uniwersytecie, każdy posiłek, każdy oddech.... 
To coś, co już nigdy, przenigdy nie wróci, nie powtórzy się, zniknęło...


That One Person You'll Never Lose Feelings For. No Matter What.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz