Translate

sobota, 1 września 2012

Too Many Faces

Właściwie już sama nie wiem co myśleć.
Z jednej strony najgorsza/najsmutniejsza wersja wydaje się być niesamowicie prawdopodobna - byłam przynętą potrzebną do odzyskania Jej. Ale z drugiej strony...
Czy naprawdę chciałoby Ci się aż tak mnie oszukiwać? Mówić to wszystko, przyjeżdżać w każdej wolnej chwili, opuszczać tyle dni pracy... Chyba, że aż tak Ci na niej zależało, że byłeś w stanie zrobić wszystko? A może chodzi o to, że nie potrafiłeś wybrać pomiędzy mną a Nią? A może naprawdę Ci na mnie zależało ale nie do końca dałeś sobie z Nią spokój, lub nie zdawałeś sobie sprawy, że nie pozbierałeś się całkiem po rozstaniu z Nią?
Nie wiem co myśleć.
Nie wiem co robić i w co wierzyć.
Za dużo możliwości.
Powinnam skupić się na egzaminach ale nie mogę. Znowu. Powrót tam oznacza zmniejszenie dystansu jaki nas dzieli. Choć trochę.

Powtarzam sobie, że gdyby naprawdę Ci na mnie zależało to mimo wszystko walczyłbyś o mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz